Home ϟ E-mail ϟ Archive ϟ Titles ϟ




✿◕ ‿ ◕✿ כنُیای هُنُכی مُنُ ✿◕ ‿ ◕✿

درباره ادیان و فرهنگ مردم هند

سیلوووووووووووم

اومدم با یه عالمه چیز میز از هنننننننننند

خدایان و مقدسات مردم هند
هندوستان از گذشته های دور سرزمین عجایب جهان بوده است و در چند دهه ی اخیر بسیار مورد توجه جهان غرب قرار گرفته است به طوریكه امروزه تمام اطلاعات مربوط به تمدن و ادیان و افسانه های هند در سایتهای اینترنتی بسیاری قرار گرفته و كتابهای مذهبی و تاریخی آن به زبانهای گوناگونی ترجمه شده است.در چنین شرایطی باعث تاسف است كه ما ایرانیان با وجود داشتن تمدنی مشترك با هندوستان, اطلاعات اندكی از این سرزمین در اختیار داریم. هندوستان با بیش از ۱ میلیارد جمعیت, دموكراسی ترین كشور جهان سوم است و مردمی خونگرم و مهربان دارد.۹۹% از جمعیت هند را هندوان( پیروان هندوییسم) تشكیل می دهند.از آنجا كه آیین هندو غالبترین مذهب هندوستان است و آشنایی ما با این آیین چندان زیاد نیست, در این مقاله به بررسی مختصری از مقدسات هندو و قوانین آن می پردازیم.


هند: سرزمین رودها
در حیات هندو, رودخانه ها نقش بسیار مهمی بازی می كنند.زیرا رودها برای هندوان مقدس هستند اما این تقدس و پرستش به معنی كفر ابتدایی و یا شرك آنان نیست, بلكه ریشه در فرهنگ و تمدن كهن تری دارد كه پیرو احترام به طبیعت است, همانگونه كه در نزد زرتشتیان باستان بوده است.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
+ ^.^ سه شنبه 3 / 9 / 1394 ^.^ 11:41 ^.^ maryam padash ^.^
سوربهی جیوتی

خب خب خببببب سیلاااام علیکم

این پست یه پست عاااااااااااالی واسه طرفدارای سوربهی جوووووووونه:


تولد 20.05.1988 می باشد, او بازیگر جوان ولی با استعداد تئاتر و تلویزیون هند است. که اخیرا در نقش زیا در سریال قبول می کنم به اوج شهرت خود رسید و مورد توجه قرار گرفت.سوربهی قبل از ظاهر شدن در فیلم و تلویزیون, در سال 2007 در تئاتر دانشگاه مشغول شد و استعداد خود رو به رخ همگان کشید و این سرآغاز بازیگری او شد، او برای اولین بار بصورت رسمی بازی خود را در یک نمایش پنجابی،بنام
IK Kudi آغاز کرد.
او همچنین به عنوان یکی از نقش های سریال های درام اجتماعی پنجابی به ایفای نقش می پردازد.
سوربهی در جالاندر ، پنجاب متولد شده, او مجرد است و یک برادر دارد و مادرش خانه دار و پدر او یک تاجر است.
معنی اسم Surbhi: عطر گل,اسم هندی ست!


متاسفانه فقط همین یه ذره به دست اومد...


تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب
+ ^.^ دوشنبه 25 / 8 / 1394 ^.^ 19:57 ^.^ maryam padash ^.^
سلمان خان

خب خب خبب بازیگر معروف و محبوب مرد یعنی سلمان خان..........

امیدوارم خوشتوووووووون بیاد...


نام : سلمان خان
متولد : 27 دسامبر 1965 در بمبئی
لقب : سالو
نام پدر : سلیم خان ؛ اهل پیشاور پاکستان و نویسنده فیلمهای موفقی چون " شعله "
برادران : برادر بزرگتر آرباز خان ( همسرش مالایکا آرورا ) – برادر کوچکتر سهیل خان ( همسرش
سیما ساچدیو )
خواهر تنی : الویرا ( همسرش آتول آگنی هوتری )
خواهر ناتنی : آرپیتا
مادرتنی : سلما خان ( فوت کرده )
مادر ناتنی : هلن خان
قد : 175 سانتی متر
رنگ چشم : قهوه ای روشن
رنگ مو : مشکی
دین : مسلمان سنی

اولین فیلم : " بیوی هوتو ایسی " (همسر اینجوریش خوبه ) در سال 1988 در کنار رکا و ام پوری او در این فیلم اولین تجربه سینمایی خود را به دست آورد و توانست کار قابل قبولی از خود ارائه دهد .

* سال 1989 سال شروع موفقیت سلمان بود او در این سال با فیلم موفق " منه پیار کیا " ( من عاشق شدم) در کنار بازیگر تازه واردی به نام باگیا شری توانست حضور خود را در سینما تثبیت کند ؛ این فیلم اگرچه رمانتیکی تکراری بود اما باعث شد سلمان ره صد ساله را یک شبه طی کند و شخصیت پریم ازاین فیلم تبدیل به شخصیتی ماندگار برای سلمان و فیلمهای او شد .

* او در سال 1990 در فیلم " باقی " در کنار نغمه قرار گرفت که فیلم چندان موفقی نبود .

* در سال 1991 سیل پیشنهادات به سوی سلمان خان روانه شد و او در این سال در 5 فیلم حضور پیدا کرد که مهمترین آنها فیلم " ساجن " (یار) بود که در کنار بازیگران قدرتمندی چون سانجی دات و مادوری دیکشیت بازی بی نقصی از خود ارائه داد و شاید در آن سالها هیچ کس به جز او نمی توانست چنین عالی کار کند .

* او در سال 1992 زوج هنری خود را پیدا کرد . کاریشما کاپور که در آن روزها بازیگری تازه کار

بود توانست زوج مناسبی را در کنار سلمان خان تشکیل دهد . او در این سال در فیلمهای " جگروتی " و" هدف " در کنار کاریشما قرار گرفت . این همکاری تا چند سال پیش هم ادامه داشت که به خاطر ازدواج کاریشما موقتا خاتمه یافت .

بیوگرافی سلمان خان

* در سال 1993 در فیلم " چاندرا موکی " ( گل نیلوفر ) در کنار بازیگر بزرگ آن زمان سری دیوی قرار گرفت که نتوانست موفقیتی برای سلمان کسب کند .

* کمدی فوق العاده " انداز آپنا آپنا " ( کار خود به شیوه خود ) در سال 1994 سلمان را وارد سینمای کمدی کرد و چقدر هم ورود او به دنیای کمدی مفید بود . او در این فیلم در کنار عامر خان و کاریشما کاپور بازی قابل قبولی را ارائه داد .

او در همین سال رکورد سینمای هند را از لحاظ میزان فروش با فیلم " هم آپکه هی کن " ( ما با شما چه نسبتی داریم ) شکست و این فیلم تا این لحظه پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای هند است . او در این فیلم با مادوری دیکشیت همبازی شد که فیلمی رومانتیک با داستانی بسیار لطیف و روان با شخصیتهایی مهربان و دوست داشتنی است .

* در سال 1995 در فیلم " کارن آرجون " در کنار شاهرخ خان قرار گرفت . شاهرخ به تازگی وارد سینما شده بود ولی محبوبیت زیادی کسب نموده بود . آن دو بر سر نوشتن نامشان در تیتراژ با هم مشکل پیدا کردند زیرا سلمان معتقد بود که چون پیشکسوت تر است نام او باید اول نوشته شود ( که البته حق هم داشت ) اما شاهرخ به این موضوع معترض بود …

* در سال 1996 در فیلم بسیار موفق "جیت " (پیروزی) در کنار سانی دئول و کاریشما کاپور حضوری موفق داشت و قدرت بازیگری خود را در فیلمهای اکشن نمایان ساخت .

* سال 1997 سال خوبی برای سلمان به شمار می آید ؛ او در این سال در 2 فیلم بسیار موفق حضور داشت . فیلم کاملا اکشن " ازار " در کنار سانجی کاپور و شیلپا شتی و فیلم کمدی " جودوا " (دو قلو) در کنار کاریشما که هر دو با استقبال خوبی روبرو شدند .

* در سال 1998 سلمان با فیلم " کوچ کوچ هوتاهه " (یه طوری میشه ) به مشکلات خود با شاهرخ خاتمه داد . او با بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد .

او در این سال در فیلم موفق " پیار کیا تو دارنا کیا " ( عاشق شدی چرا می ترسی؟ ) در کنار کاجول قرار گرفت .

* سال 1999 را می توان موفق ترین سال در کارنامه هنری سلمان به حساب آورد . او در این سال ابتدا در فیلم " بیوی نامبر وان " ( همسر شماره یک ) در کنار کاریشما ، آنیل کاپور و سوشمیتا سن قرار گرفت که فیلمی کمدی با فروش بسیار عالی بود و سپس در فیلم موفق " هم سات سات هین " ( ما با هم هستیم ) حضور یافت .

اما موفق ترین فیلم سلمان در این سال " هم دیل دچو که صنم " (ما دل داده ایم ای یار) بود که تمام جوایز آن سال را از آن خود کرد که البته جایزه بهترین بازیگر مرد به سلمان نرسید !!! این فیلم داستانی بسیار زیبا داشت که شاید جالبترین نکته در آن تکراری نبودن پایان آن بود

این فیلم علیرغم موفقیتهای بسیار برای سلمان ، موجب شد به خاطر مشکلات عشقی با آیشواریا رای و ناکام ماندن سلمان در این رابطه ، زندگی او متحول شده و او را به انسانی جدید با روحیاتی جدید تبدیل کند . سلمان تا 3 سال بعد از این فیلم هدف اصلی مطبوعات شده بود و حتی برخی از بازیگران مطرح بالیوود مثل شاهرخ خان که کینه ای قدیمی از او داشتند او را متهم به لاابالی گری کردند .

* سلمان در سال 2000 در 2 فیلم کمدی موفق ظاهر شد . ابتدا فیلم " چل مری بای " (بزن بریم داداش) که در آن با دوست و یار همیشگی خود سانجی دات و زوج هنری اش کاریشما هم بازی بود ؛ سپس در فیلم " دولهن هوم له جاینگه " ( عروس را من می برم ) در کنار کاریشما موفقیتی دیگر در کارنامه هنری سلمان ایجاد شد . از دیگر فیلمهای موفق او در این سال " هر دیل جو پیار کرگا " ( هر دلی که عاشق میشه ) در کنار پریتی زینتا و رانی موکرجی بود که مثلث عشقی عالی را به نمایش گذاشتند .

* مثلث عشقی سلمان ، پریتی و رانی بار دیگر در سال 2002 در فیلم " چوری چوری چوپکه چوپکه " (دزدکی دزدکی یواشکی یواشکی) تکرار شد ولی نتوانست موفقیت فیلم قبلی را تکرار کند .

بیوگرافی سلمان خان

تنها فیلم موفق سلمان در این سال فیلم " تومکو نا بول پاینگه " ( نمی توانم تو را فراموش کنم ) در کنار سوشمیتا سن و دیا میرزا بود . البته عدم موفقیت سلمان در این 2 سال بر می گردد به مشکلات به وجود آمده برای او از طرف آیشواریا و در هم ریختگی روحی او که حتی موجب خودکشی سلمان شد که توسط سانجی دات و همسرش از کام مرگ رهایی یافت .

سانجی و همسرش تلاشهای زیادی کردند و دائما در کنار او بودند و او را دلگرم می نمودند و شاید تنها کسانی بودند که باعث از بین رفتن مشکلات سلمان شدند .

* او در سال 2003 با پشت سر نهادن مشکلات حاشیه ای و با روحیه ای تازه وارد سینما شد و شروع به بازی در نقشهای متفاوت کرد . او در فیلم " تره نام " آنقدر عالی بازی کرد و در ارائه نقش متفاوت و هنرمندانه عمل نمود که هیچ کس باور نمی کرد این فرد همان سلمان سالهای گذشته است . این فیلم زمینه مناسب را برای سلمان مهیا کرد تا باز هم در نقشهای متفاوت بازی کند .

* او در سال 2004 با بازی در فیلمهای " گارو " ( افتخار ) ، " پیر میلنگه " ( به امید دیدار ) و " دیل نه جسه آپنا کاها " ( کسی را که دل از خودش دانست ) نشان داد که قابلیت بازی در هر نقشی را داراست .

اما موفق ترین فیلم او در این سال کمدی " موجسه شادی کاروگی " ( با من ازدواج می کنی؟ ) ساخته فیلم ساز توانای سینمای کمدی هندوستان ، دیوید داوان ، بود که در کنار آکشی کومار و پریانکا چوپرا بازی کرد .

* او در سال 2005 در فیلم های موفقی چون " لاکی " ، "منه پیار کیو کیا " ( چرا من عاشق شدم؟ ) ،" نو انتری " ( ورود ممنوع ) ، " کیون کی " ( برای اینکه ) و " شادی کرکه پس گایا یار" ( ازدواج کردم گیر افتادم ) ایفای نقش نمود .

در فیلم " منه پیار کیو کیا " که در پی موفقیت فیلم سلمان در سال 1989 یعنی " منه پیار کیا " ساخته شد و البته هم موفق عمل کرد در کنار بازیگر تازه کاری چون کاترینا کایف قرار گرفت و از همین جا رابطه آنها به وجود آمد .

* در سال 2006 در فیلمهای " جان من " و " بابول " بازی کرد که موفقیت چندانی در پی نداشت . در فیلم " ساون " نیز با بازی متفاوتی حضور یافت که در گیشه موفق نبود .

* در سال 2007 پس از بازی در فیلمهای " سلام عشق " و " ماری گلد " در فیلم " پارتنر " در کنار بازیگر و کمدین محبوب هند ، گوویندا ، که چند سالی بود از سینما فاصله گرفته بود قرار گرفت .

* فیلمهای او در سال 2008 " گاد توسی گریت هو " در کنار آمیتا باچان ، " هلو " و " یووراج " بودند .

* در سال 2009 در فیلمهای " وانتد " ، " مین اوور میس کانا " و " لندن دریمز " بازی داشت .

* او در سال 2010 فیلمنامه یک درام تاریخی به نام " ویر " را نوشت که خود نیز در آن بازی کرد و توسط آنیل شرما کارگردانی شد ولی نتوانست در گیشه موفق عمل کند . او پس از فیلمهای " دنس ایندیا دنس " ، " پریم کا گیم " و " بندا یه بینداس هی " در فیلم " دابانگ " ( بی باک ) بازی می کند که بسیار پر فروش بوده و پس از مدتها موفقیت چشمگیری برای او به ارمغان می آورد و در جشنواره فیلم فیر جایزه بهترین فیلم را از آن خود می کند و سلمان نیز در جشنواره واید اسکرین برنده جایزه بهترین بازیگر مرد می شود .

* او این روزها مشغول بازی در فیلم پرهزینه " فالتو " می باشد . آمیتاب باچان ، آكشی كومار، آبیشک باچان، كارینا كاپور و سوشمیتاسن هم در این درام خانوادگی – اجتماعی بازی دارند . نكته جالب درباره این فیلم این است كه با وجود تعداد زیاد كاراكترهای آن ، تمام این شخصیت ها فرصت كافی برای حضور روی پرده سینما را دارند ؛ در یك كلام ، نمی توان گفت كدامیك از آنها نقش اصلی فیلم را به عهده دارند .

ماشین مورد علاقه : مرسدس
نوشیدنی مورد علاقه : چای سرد
غذای مورد علاقهی: مرغ سوخاری
مکان مورد علاقه برای تعطیلاتی : فقط لندن
رستوران مورد علاقه : China garden
آهنگ مورد علاقه : به همه نوع موسیقی گوش می دهم
عطر مورد علاقه : obsession
بازیگر مرد مورد علاقه :عاشق همه نقش هایی هستم كه گورودات ایفا كرده
بازیگر زن مورد علاقه: مینا كماری و هلن خان

* او در 6 سال متوالی به عنون خوش تیپ ترین ، خوش پوش ترین و جذاب ترین مرد سال در دنیا از طرف مجله پیپل انتخاب شد .

* در یك سال ركورد دار خرید بهترین ، شیكترین و گران ترین لباس ها بود به طوری كه در مدت یك سال 9 میلیون روپیه لباس خرید . ( تقریبا حدود 207 میلیون تومان )

* لباس های خود را فقط از لندن و یا سنگاپور خریداری می كند و به پوشیدن لباس رسمی عادت ندارد .

* او یك شناگر ماهر است و در ضمن نوازنده چیره دست ساكسفون می باشد .

* تنها بازیگری در بالیوود شناخته شده است كه هیچ فیلم شكست خورده ای در كارنامه هنری خود ندارد و همیشه اكثر فیلم های او با فروش عالی روبرو بوده و فیلم «هوم آپكه هین كان» که پرفروش ترین فیلم در تاریخ سینمای هندوستان است متعلق به اوست .

* یكی از كارهای جالب توجه سلمان خان ، رفتن به بیمارستان و ملاقات از كودكان بیمار و شاد كردن آنهاست .

* او مسلمانی معتقد است كه در ماه مبارك رمضان روزه می گیرد و كارهای خیریه اش را بیشتر می كند زیرا اعتقاد دارد خدا در این ماه بیشتر به بندگانش توجه دارد .

* او یك بار در طی یك حادثه تصادف جان سه نفر را از مرگ حتمی نجات داد و بعد از این ماجرا لقب رابین هود به او داده شد . (او چهار نفر را به بیمارستان رساند و تمام هزینه بیمارستان را متقبل شد و دكتر توانست جان سه نفر از آنها را نجات دهد كه اعلام داشت این را مدیون سلمان است . )

* به خانواده خود علاقه بسیاری دارد و برای آنها احترام زیادی قائل است .

* یكی از پول ساز ترین بازیگران بالیوودی است .

* به مدت 2 سال با آیشواریا رای ( ملكه زیبایی دنیا در سال1994) نامزد بود كه طی سوء استفاده هایی كه آیشواریا از وی كرد و همچنین توهین هایی كه به خانواده سلمان نمود از او جدا شد .

* او در حال حاضر مجرد است و دوست دخترش كاترینا كایف یك مدل و بازیگر هندی است .

* او بسیار بسیار خوش قلب و مهربان است و نظر همه كسانی كه برای اولین بار با او بازی
می كنند نیز همین است .

* علاقه او به كودكان به خصوص كودكان بیمار و سرطانی بی حد و مرزاست و هنگامی كه به سفرهای خارج از كشور می رود برای كودكان یك موسسه كه در آنجا از كودكان سرطانی
نگهداری میكنند اسباب بازی و هدیای دیگر می خرد. او هنگامی كه به ملاقات كودكان این
موسسه می رود به قدری با آنها صمیمی است كه بچه ها از سروكول او بالا می روند و دیدن شور و شوق در چشمان آنها به هنگام دیدار سلمان دیدنی است. او حتی شماره موبایل خود را در اختیار مدیر موسسه قرار داه تا هروقت كودكان آنجا احساس دلتنگی كردند با سلمان تماس بگیرند.

* سلمان دو پسر و یک دختر را به فرزند خواندگی قبول کرده و بسیار لذت می برد که آنها به او پدر بگویند .

* پر فروش ترین فیلم های او به ترتیب " هم آپكن هی كن " ، " هوم دل دچوكه صنم " ، " نو انتری" و "انداز آپنا آپنا " ست .

* تاكنون بیش از 70 فیلم بازی كرده است .

* برای او فروش فیلم و گرفتن جایزه اهمیت زیادی ندارد و بیشتر موفقیت فیلمش را در جلب رضایت مردم می بیند .

* در بیشتر جشنواره ها به خصوص فیلم فیر حتی برای بهترین فیلم هایش كاندید نمی شود چون جایزه آنها را قبول ندارد .

* در كنسرت های خود هر بار با استایل جدید و بهتر از قبل ظاهر می شود .

* همیشه نوع فیلم هایی كه بازی می كند متفاوت است و در تمامی زمینه های كمدی ، رمانتیك، اكشن و … بهترین فعالیت ها را داشته است .

* شاهرخ خان و ریتیک روشن دو بازیگر مطرح بالیوود از دوستان صمیمی او هستند و شاهرخ همیشه می گوید كه : دوست دارم پسرم همچون سلمان شود او آدمی مثبت ، خوش تیپ و ورزشكار است و كارهای خیریه او از من بیشتر است و ریتیک می گوید : سلمان از دوستان من است . قبل از اینكه وارد بالیوود شوم او كمكهای فراوانی به من كرد و من همیشه احترام فراوانی برایش قائل هستم . در واقع اوست كه من هم اكنون در جایی كه ایستاده ام قرار دارم . او برای من مانند برادرم است .

* مردم و مطبوعات شاهرخ را محبوب ترین و سلمان را پرطرفدارترین لقب دادند .

* بعد از آمیتاب باچان و شاهرخ خان، سومین ستاره سینما هستید كه مجری یك برنامه تلویزیونی می شود .


تصاویر در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
+ ^.^ يکشنبه 24 / 8 / 1394 ^.^ 20:36 ^.^ maryam padash ^.^
کاترینا کایف

خب حالا بیوگرافی و تصاویر کاترینا کایف امیدوارم خوشتون بیاید دووووووستای هندی منننننن:

کاترینا کایف ( Katrina Kaif ) متولد ۱۶ ژولای ۱۹۸۴ با نام کاترینا تورگوت ، بازیگر هندی بریتانیایی و مدل سابق که در فیلم‌های هندی به‌ویژه در صنعت فیلم هند ظاهر می‌شود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کاترینا حرفهٔ مدلینگ را در چهارده سالگی آغاز کرد. نخستین کارش برای کمپین جواهر بود. او مدلینگ را در لندن تحت قراردادی با آژانس مدلز وان ادامه داد. فعالیت مدلینگ کاترینا موجب کشف او به وسیله ی کایزاد گوستاد فیلمساز ساکن لندن شد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همچنین او در فیلم‌هایی به زبان تلوگو و مالایی ظاهر شده‌است. به دلیل شهروند بریتانیا بودن، او در هندوستان با یک ویزای کار، فعالیت می‌کند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کایف فعالیتش را در سال ۲۰۰۳ با فیلم ناموفق کایزد گوستاد به نام بوم آغاز کرد. در سال ۲۰۰۷ او با فیلم ویپول شاه به نام ناماستی لندن به موفقیت تجاری دست یافت و بعداً با بازی در فیلم های مردمحوری هم چون شریک (۲۰۰۷) ، سرعت (۲۰۰۷) و سینگ پادشاه است (۲۰۰۸) شناخت مردمی را به دست آورد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کاترینا سپس نقش های برجسته ی بیش تری در فیلم هایی هم چون نیویورک (۲۰۰۹) ، راجنیتی (۲۰۱۰) ، تو دوبار زندگی نمی‌کنی (۲۰۱۱) ، اک ثا تایگر (۲۰۱۲) و مادامی که زنده‌ام (۲۰۱۲) که موفقیت های بزرگی داشت، بازی کرد. با وجود انتقادهای مختلف به خاطر جسارتش در بازی ، کاترینا به عنوان بازیگر موفق تجاری در سینمای هند مطرح شده است.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قابل توجه است که به دلیل دانش کم کاترینا در زبان هندی و دیگر زبان های هندوستان صدای کاترینا بیش تر اوقات با صدای هنرمندان دوبله ای چون مونا گوش شتی دوبله می شد. هر چند از فیلم نیویورک به بعد صدای خودش را برای فیلم هایش به کار برده است. پیش از این در فیلم هایی چون ناماستی لندن و سینگ شاه است ، صدای دوبله به کار برده بود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زندگی شخصی کاترینا به ویژه روابطش خوراک رسانه ها بوده است. پس از سال‌ها پنهان کاری ، کاترینا در سال ۲۰۱۱ طی مصاحبه‌ای با یک مجله تأیید کرد که روابط جدی ای با سلمان خان داشته‌ است که در سال ۲۰۱۰ پایان یافت.



تصاویر در ادامه مطلب........


ادامه مطلب
+ ^.^ يکشنبه 24 / 8 / 1394 ^.^ 20:27 ^.^ maryam padash ^.^
ایشواریا رای

خب بیاین اولین پست رو با بیوگرافی و تصاویر معروف ترین بازیگر هند یعنی ایشواریا رای شروع کنیم

نام: آيشواريا راي
تاریخ تولد:1 نوامبر 1973
محل تولد:کارناتای ،هند
شغل: بازيگر باليوود
دارنده مقام اولmiss word (ملكه زيبائي)


بيوگرافي:
او با معیار زیبا شناسی ستارگان سینما می تواند یک سر و گردن بالاتر از همه قرار بگیرد و این جای تعجب نیست که نه تنها در هند بلکه در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز بارها تصویرش روی جلد مجلات رفته است.دانش آموخته سانتا کروز مومبای که هنگام تحصیل شاگرد اول محسوب می شد.
رای اگر چه بیش از بازیگری به خاطر ربودن عنوان ملکه شایسته هند و بعد از آن بانوی شایسته جهان در چشم همگان آشنا شد اما هیچ گاه قدرت بازیگری اش زیر چهره اش سر تسلیم فرود نیاورده است.
نامزدی نا فرجام و پر دردسرش با دو ستاره بالیوود یعنی سلمان خان و و ویوک اوبروی و جنجالی که سر همین مسئله آفرید می توانست موید این نکته باشد که او هنوز هم چون دوران کوردکی ،پسر ها را زیر یوغ خود قرار می دهد و افسارشان را به دست می گیرد.یک دختری با چشمان سبز که کارنامه ای درخشان از چهره اش دارد . دختری که می خواست در رشته ای از شاخه های پزشکی فعالیت کند با دست تقدیر به یک سوپر استار بدل می شود و قله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می کند . رای با بازی در اثری از مانی رانتام با نام Iruvar در سینما ها پا می گذارد اما تا مدتها بعد شانس این نمی یابد که هنر بازیگرایش را به نمایش بگذارد . ساله چون عروسک پشت ویترین گیشه ها را فتح می کرد اما ناگهان با بازی در تال کنار اکشی خانا و هم دل دچو که صنم کنار آجی دوگان و سلمان خان طعم پیروزی را می چشد . از آن روز او به یک بازیگر قدرتمند تبدیل شد که هر اثرش یک موفقیت و هر موفقیتش یک تجربه تکرار نشدنی در صنعت بالیوود است.آیشواریا امسال با پسر آمیتا باچان(وی جی) ازدواج کرد ویک عروسی مفصل نیز برپا کرد.



تصاویر در ادامه مطلب....


ادامه مطلب
+ ^.^ يکشنبه 24 / 8 / 1394 ^.^ 20:09 ^.^ maryam padash ^.^
درباره ی وبلاگ...

سیلااااااااام

خوبین خوشین؟چه خبر؟من تو این پست که البته پست ثابت هم هستش میخوام در مورد خودم و این وبلاگ بحرفم

این وبلاگ اولین وبلاگ هندی دائمی در ایرانه

من مریمم و عااااااااااااشق هند و کره ی جنوبی

توی هند بیشتر از همه سلمان خان و کاترینا کایف . کارینا کاپور و

البته سوربهی جیوتی رو دوس دارم

من به طرفدارای سوربهی پیشنهاد میکنم حتما فیلم قبول میکنم رو ببینن

در ضمن من پاریدهی شارما و راجات توکاس رو هم خیلی دوس

دارم تو فیلم جودا و اکبر اونا ایفای نقش واااااااقعا خوبی داشتن

با تبادل لینک کاملا موافقم اگه مایل بودین تو نظرات بگین

کپی فقط با ذکر منبع مجازه...

نظر خصوصی ندین که جواب نمیدم

تو این وبلاگ میتونین هر چیزی از هند میخواین رو بگین تا بزارم

اینجا فیلم.بیوگرافی و تصاویر بازیگران.معرفی فیلم.اداب و رسوم

نظرررر فراموش نشه هااااااااا

راستی اگه از این وب خوشتون اومد به بقیه

وبلاگ های من سر بزنید

وبلاگ کره ای من:


http://kpoooooop.mihanblog.com

وبلاگ نی نی ناز ناز که موقتی هستش:


http://nininaznaz.blogfa.com


همتونو یه عالممممممممممممه دوس دارم

+ ^.^ يکشنبه 24 / 8 / 1394 ^.^ 13:54 ^.^ maryam padash ^.^



پیغام ورود و خروج